Javna nabava - 14.5.2008.

14.05.2008.

 

POZIV NA NADMETANJE U OTVORENOM POSTUPKU JAVNE NABAVE - male vrijednosti - objavljeno u Elektroničkom oglasniku javne nabave dana 14. svibnja 2008.,
broj objave: N-16-M-110042-130508

 



REPUBLIKA HRVATSKA
VRHOVNI SUD REPUBLIKE HRVATSKE
URED PREDSJEDNIKA 

Broj: Su-IV-515/08-2
Zagreb, 14. svibnja 2008.

 

POZIV NA NADMETANJE
U OTVORENOM POSTUPKU JAVNE NABAVE - male vrijednosti

 

1.

Naručitelj:

Vrhovni sud Republike Hrvatske, Zagreb, Trg Nikole Šubića Zrinskog 3, tel. 01-4862-222, faks 01-4862-163, www.vsrh.hr, nabava@vsrh.hr

2.

Osoba zadužena za komunikaciju s natjecateljima (ponuditeljima):

Mirjana Mlinarić, Tajništvo Vrhovnog suda Republike Hrvatske, tel. 01-4862-240, e-mail: mirjana.mlinaric@vsrh.hr

3.

Vrste postupka:

- javna nabava robe male vrijednosti za Vrhovni sud Republike Hrvatske u otvorenom postupku javne nabave objavljenom u Elektroničkom Oglasniku javne nabave broj objave N-16-M-110042-130508 od 14. svibnja 2008.
- pravna osnova: članak 13. stavak 1. i članak 129. Zakona o javnoj nabavi
- Ev br. nabave: 3/08
4.

Predmet nabave:

KUPNJA ROBE

- KAZETE S TONEROM, TONERI I TINTE - CPV 30120000-6 – Oprema za fotokopiranje i tiskanje – popis u Ponudbenom listu  (troškovniku), kao sastavni dio  dokumentacije za nadmetanje
5.

Količina:

- navedena u Ponudbenom listu
- postoji mogućnost i dodatne isporuke - količine - robe iz osnovnog ugovora (članak 15. stavak 2. točka 5. Zakona o javnoj nabavi)
6.

Mjesto i vrijeme izvršenja usluge:

- Zagreb, Trg N.Š. Zrinskog 3, razdoblje izvršenja ugovora  – do 31.12.2008.
7.

Dokazi o sposobnosti ponuditelja:

a/

za pravnu i poslovnu sposobnost

  1. izvod iz sudskog, trgovačkog ili strukovnog donosno drugog odgovarajućeg registra – u izvorniku ili ovjerenoj preslici, odnosno ovjerenu izjavu ili odgovarajuću potvrdu kojom dokazuje da nije pokrenut stečajni postupak, da se ne nalazi u postupku likvidacije odnosno da nije u postupku obustavljanja poslovne djelatnosti ili da je nije već obustavio - ne stariji od 6 mjeseci do dana slanja objave.
b/

za nekažnjavanje

  1. izjavu odgovorne osobe gospodarskog subjekta – ponuditelja, s ovjerenim potpisom kod javnog bilježnika,  da gospodarskom subjektu i osobi ovlaštenoj za zastupanje nije izrečena pravomoćna osuđujuća presuda za kaznena djela zbog sudjelovanja u zločinačkoj organizaciji, korupciji, prijevari i pranju novaca te da nisu pravomoćno kažnjeni za profesionalni propust niti učinili profesionalni propust - u izvorniku ili ovjerenoj preslici -  izjava i izvod ne smiju biti stariji od 30 dana do dana slanja obavijesti.

- obrazac IZJAVE – u privitku dokumentacije za nadmetanje

c/

za financijsku i gospodarsku sposobnost

  1. potvrda nadležne porezne uprave o izvršenju dospjelih poreznih obveza i o plaćenim porezima i doprinosima za zdravstveno i mirovinsko osiguranje - o stanju duga - u izvorniku ili ovjerenoj preslici, ne starija od 30 dana do dana slanja obavijesti (referenta vrijednost – dug podmiren)
  2. bilancu, račun dobiti i gubitka odnosno odgovarajući financijski izvještaj (BON1)- za posljednje izvještajno razdoblje – preslik

- ako natjecatelj (ponuditelj) tražene dokaze o financijskoj i gospodarskoj sposobnosti ne može iz opravdanih razloga dostaviti može ponuditi i drugi dokaz koji ima istu dokaznu snagu kao i traženi

d/

za tehničku i stručnu sposobnost

  1. popis značajnijih isporuka izvršenih u posljednje 3 godine i potvrdu druge ugovorne strane o urednom ispunjenju ugovora koja sadržava sljedeće podatke: naziv i sjedište ugovornih strana, predmet ugovora, vrijednost ugovora, vrijeme i mjesto ispunjenja ugovora, navod o uredno ispunjenim ugovorima
  2. ako ponuditelj ne dobije potvrdu o ispunjenju ugovora, prilaže dokaz da ju je zatražio (npr. dopis s vidljivim dokazom otpreme) i izjavu ovlaštene osobe ponuditelja o ispunjenju ugovora
  3. izjava ovlaštene osobe gospodarskog subjekta - ponuditelja o prihvaćanju postupka kontrole robe koju će provesti javni naručitelj ili u njegovo ime nadležno tijelo.

Sve dokaze o sposobnosti ponuditelji mogu dostaviti i u neovjerenoj preslici, s time da će odabrani ponuditelj, nakon donošenja odluke o odabiru, a prije sklapanja ugovora o javnoj nabavi, obavezno dostaviti priložene dokaze u izvorniku ili ovjerenom presliku kod javnog bilježnika.

Sposobnost ponuditelja mora postojati u trenutku poziva na dostavu ponuda.
8.

Procijenjena vrijednost nabave: 104.000 kn bez PDV-a.

9.

Kriterij odabira: najniža cijena.

10.

Način određivanja cijene:

Cijena je nepromjenjiva, izražava se u kunama i piše brojkama i slovima. Cijena se izražava za pojedinačnu količinu, bez PDV  i za ukupni predmet nabave - bez PDV-a i posebno PDV.
U cijenu su uračunati svi troškovi i popusti.
Ponuditelj daje izjavu – o nepromijenjenoj cijeni u tijeku roka izvršenja nabave – na obrascu dostavljenom u dokumentaciji za nabavu.

11.

Uvjeti i način plaćanja:

Naručitelj - Vrhovni sud Republike Hrvatske plaća robu iz ugovora o nabavi putem virmana, u roku 30 dana od ispostavljenog računa.

12.

Jamstva:

a/

jamstvo za ozbiljnost ponude – ponuditelj obavezno uz ponudu prilaže dokaz da je položio jamstvo u visini od 2% procijenjene vrijednosti nabave – bankarsku garanciju ili bjanco zadužnicu – s time da naručitelj neiskorišteno jamstvo vraća najkasnije 14 dana nakon donošenja odluke o odabiru ili poništenja postupka javne nabave odnosno odmah bez odgode ako se ponuda ne razmatra pri odabiru

b/

jamstvo za uredno ispunjenje ugovora – ponuditelj je nakon sklapanja ugovora u roku 8 dana obavezan priložiti dokaz - bankarsku garanciju ili depozit u visini od  2% vrijednosti predmeta nabave

c/ jamstvo za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku – ponuditelj je nakon sklapanja ugovora u roku 8 dana obavezan priložiti dokaz – izjavu, s ovjerenim potpisom kod javnog bilježnika odgovorne osobe, da će u ugovorenom jamstvenom roku ispuniti obveze otklanjanja nedostataka koje ima po osnovi jamstva ili s naslova naknade štete
13.

Valjanost ponude:

Rok valjanosti ponude je 60 dana od krajnjeg roka za dostavu odnosno otvaranja ponude.
Ponuditelj se obvezuje produžiti valjanost ponude ako je valjanost protekla prije potpisivanja ugovora.

14.

Rok za dostavu ponude i rok mirovanja:

Rok za dostavu ponuda iznosi 10 dana od dana slanja objave u Elektroničkom oglasniku javne nabave.
Rok mirovanja do potpisa ugovora o javnoj nabavi iznosi 5 dana od dana dostave odluke o odabiru svakom ponuditelju.

15.

Postupak pravne zaštite - pouka o pravnom lijeku:

Žalba se izjavljuje Državnoj komisiji za kontrolu postupaka javne nabave, a predaje naručitelju u tri primjerka, u roku 3 dana od dana:

  • objave o javnoj nabavi
  • otvaranja ponuda
  • primitka odluke kojom se odlučuje o pojedinačnom pravu
  • isteka roka za donošenje odluke o pojedinačnom pravu
  • saznanja za predmetni postupak nabave proveden na način suprotan Zakonu o javnoj nabavi, najkasnije u roku 1 godine od dana kada je postupak proveden
16.

Način izrade i dostave ponude:

1/ Ponuda se sastavlja na hrvatskom jeziku  prema uvjetima i sadržaju iz dokumentacije za nadmetanje bez mijenjanja i nadopunjavanja propisanog teksta.
2/

Obvezni sadržaj ponude:

  • naziv tvrtke  i poslovno sjedište ponuditelja, adresa elektroničke pošte službe ili osobe ovlaštene za zaprimanje pošte
  • opis predmeta nabave
  • cijenu sa svim objašnjenjima – troškovnik – Ponudbeni list s popunjenim cijenama
  • dio ponude koji će eventualno izvršiti podizvođač i podatke o podizvođaču (pravna i poslovna sposobnost), uz prilaganje dokaza da ponuditelj raspolaže njegovim resursima potrebnim za izvršenje ukupnog ugovora
  • dokaze o jamstvu (točka 12.a/)
  • rok valjanosti ponude
  • dokaze o pravnoj i poslovnoj sposobnosti, nekažnjavanju, financijskoj i gospodarskoj i tehničkoj i stručnoj sposobnosti – sukladno odredbama iz dokumentacije (točka 5.)
  • popis cjelokupne dokumentacije priložene ponudi
  • datum ponude i pravovaljani potpis ponuditelja.
3/ Uz ponudu ponuditelj prilaže IZJAVU da su mu poznate odredbe iz dokumentacije za nadmetanje, da prihvaća opće i posebne uvjete i da će izvršiti predmet nabave u skladu s tim odredbama i za cijene koje je naveo u ponudi i troškovniku. (Obrazac Izjave o prihvaćanju općih i posebnih uvjeta i nepromjenjivoj cijeni - u dokumentaciji za nadmetanje)
4/ Ponuda se predaje u izvorniku sa svim privicima koji čine ponudbenu dokumentaciju izrađenu od naručitelja. Ponuda s prilozima mora biti uvezana u cjelinu s označenim rednim  brojem stanica kroz ukupan broj stranica (npr. 1/15) i pisana neizbrisivim otiskom.
5/ Dokumentaciju za nadmetanje i objavu naručitelj može izmijeniti ili ispraviti te će u tom slučaju rok za dostavu ponude po potrebi produžiti.
6/ Ponuditelj može, u roku za dostavu ponude, dodatnom, pravovaljano potpisanom izjavom izmijeniti svoju ponudu, nadopuniti je ili od ponude odustati - u kojem slučaju može zahtijevati povrat neotvorene ponude.
7/

Ponude se dostavljaju u zatvorenoj omotnici s  nazivom i adresom naručitelja - Vrhovni sud Republike Hrvatske, Zagreb, Trg N. Š. Zrinskog 3, naznakom predmeta nabave - "Ponuda za nabavu TONERA", i naznakom  "Ne otvaraj".

Omotnice se predaju ovlaštenom predstavniku naručitelja – Mirjani Mlinarić, telefon: 01-4862-222, 01-4862-240, e-mail: mirjana.mlinaric@vsrh.hr.

Pri zaprimanju omotnica s ponudom – na omotnici će se naznačiti redni broj, datum i vrijeme prema redoslijedu zaprimanja i na zahtjev ponuditelja izdati potvrda o zaprimanju ponude.

Dokumentacija za nadmetanje može se preuzeti ili dobiti na uvid ili preslik kod predstavnika naručitelja – Mirjane Mlinarić, neposredno ili najavom na e-mail adresu: nabava@vsrh.hr.

Objava poziva za nadmetanje nalazi se na web adresi: www.vsrh.hr (Javna nabava).

17.

Otvaranje ponuda:

Postupak se provodi bez javnog otvaranja ponuda.
Ponude se otvaraju zadnji dan roka za dostavu ponuda 26. svibnja 2008.  u 12,00 sati.
Nepravodobno dostavljene ponude vratiti će se neotvorene ponuditelju.

 

P r e d s j e d n i k

Branko Hrvatin, dipl. iur., v.r.

Dokumentacija za nadmetanje - u privitku:

  1. Ponuda - obrazac
  2. Ponudbeni list - specifikacija (Troškovnik)
  3. Izjava o nekažnjavanju - obrazac
  4. Izjava o prihvaćanju općih i posebnih uvjeta i nepromjenjivoj cijeni -obrazac
  5. Ugovor o nabavi robe - nacrt prijedloga

 

vrh stranice