Financije i nabava

Jednostavna nabava

 

JEDNOSTAVNA NABAVA

Za provođenje postupaka nabave robe i usluga do procijenjene vrijednosti 200.000,00 kuna odnosno radova do 500.000,00 kuna Vrhovni sud Republike Hrvatske - kao naručitelj primjenjuje procedure nabave propisane Pravilnikom o procedurama jednostavne nabave i stvaranja ugovornih obveza u Vrhovnom sudu Republike Hrvatske br. Su-VII-28/2017 od 28. lipnja 2017.

Pravilnik o postupku jednostavne nabave u Vrhovnom sudu Republike Hrvatske od 1. srpnja 2017

Obavijesti o postupcima jednostavne nabave stavljaju se na internetsku stranicu http://www.vsrh.hr/EasyWeb.asp?pcpid=941  i dostupni su najmanje 20 dana.

Linkovi za preuzimanje dokumentacije na ovoj stranici služe u informativne svrhe, a za preuzimanje poziva za dostavu ponude potrebno se javiti na e-mail adresu: nabava@vsrh.hr ili mirjana.mlinaric@vsrh.hr

 

Nabava 2019.

Dokumentacija o nabavi - Uredski materijal, Ev.br. 1/19
Tehnička specifikacija - Troškovnik - Uredski materijal, Ev.br. 1/19 (xlsx)
Odluka o odabiru - Uredski materijal, Ev.br. 1/19 (5.9.2019.)

Dokumentacija o nabavi - Toneri, Ev.br. 2/19
Tehnička specifikacija - Troškovnik - Toneri, Ev.br. 2/19
Odluka o odabiru - Toneri, Ev.br. 2/19 (5.9.2019.)

Dokumentacija o nabavi - Materijal za čišćenje i higijenu, Ev.br. 4/19
Tehnička specifikacija - Troškovnik - Materijal za čišćenje i higijenu, Ev.br. 4/19 (xlsx)
Odluka o odabiru - Materijal za čišćenje i higijenu, Ev.br. 4/19 (5.9.2019.)

 

 

Nabava 2018.

Vrhovni sud Republike Hrvatske korisnik je sustava "Stanje kadrova" i poziva gospodarske subjekte koji se bave sličnom djelatnošću na dostavu ponude za nadogradnju i održavanje navedenog sustava u 2018. godini na temelju dokumentacije koja se nalazi u privitku:

Rok za dostavu ponude je do 27. listopada 2018. do 16,00 sati, na adresu: Vrhovni sud Republike Hrvatske, Zagreb, Trg N. Zrinskog 3. Ponuda se može poslati i elektroničkim putem na adresu: nabava@vsrh.hr ili mirjana.mlinaric@vsrh.hr 
Kontakt: Branko Ceboci, tel. 01-4862-2015.

Dokumentacija o nabavi - Uredski materijal i materijal za higijenu i čišćenje, Ev.br. 2/18 i 7/18
Tehnička specifikacija - Troškovnik - Uredski materijal i materijal za higijenu i čišćenje, Ev.br. 2/18 i 7/18 (xlsx)
Dokumentacija o nabavi - Uredski materijal i materijal za higijenu i čišćenje (izmjena od 17.7.2018.)
Tehnička specifikacija - Troškovnik - Uredski materijal i materijal za higijenu i čišćenje (izmjena od 17.7.2018.)
Dokumentacija o nabavi - 1. izmjena i ​objašnjenje (od 18.7.2018.)
Zapisnik (od 19.7.2018.)
Odluka o odabiru (od 20.7.2018.)

Dokumentacija o nabavi - Toneri, Ev.br. 3/18
Tehnička specifikacija - Troškovnik, Ev.br. 3/18 (xlsx)
Dokumentacija o nabavi - Toneri (1. izmjena od 18.7.2018.)
Dokumentacija o nabavi - objašnjenje i izmjena (od 18.7.2018.)
Zapisnik (od 19.7.2018.)
Odluka o odabiru (od 20.7.2018.)

Nabava 2017.

Dokumentacija o nabavi – Uredski materijal i materijal za higijenu, Ev.br. 8/17 i 11/17
Tehnička specifikacija- Troškovnik- Uredski materijal i materijal za higijenu, Ev br. 8/17 i 11/17 (xlsx)
Odluka o odabiru ponude - uredski materijal i materijal za higijenu 28.7.2017.

Dokumentacija o nabavi – Toneri, Ev.br. 9/17
Tehnička specifikacija – Troškovnik-Toneri, Ev.br. 9/17 (xls)
Odluka o odabiru ponude - toneri - 31.7.2017.

Ovaj projekt podržan je sredstvima Europske unije